onsdag 19 juni 2013

TACK och trevlig sommar!

AVSLUTNING i Djäkneparksskolans aula kl.9.00. Avslutningen brukar hålla på i ca 1 timme. Om du är osäker på att hitta dit, kom till skolan 8.30 så kan du gå tillsammans med andra lärare och elever.

Ni som behöver era närvarorapporter kan få dem av mig imorgon eller hämta dem senare på expeditionen. Jag lämnar även betygen till expeditionen.

Huda saknar en svart jacka som hon troligen glömde i korridoren utanför datasalen i fredags. Har du sett den eller av misstag fått med den hem så kontakta Huda eller lämna in den till expeditionen. Då blir Huda glad!

Nästa termin börjar onsdagen den 7 augusti kl.10.30. Du går till sal 332.

TACK för allt! Det har varit fantastiskt roligt att arbeta med er. Jag har lärt mig mycket under mina år på SFI. Jag önskar er allt gott i framtiden och hoppas att vi stöter på varandra framöver.
Ha en underbar sommar!!
Karin

1 kommentar: